Godło Polski, szare na białym tle
Logo Tłumacz Migam

O biznesie małym i dużym, o tym co warto i czego nie warto robić w biznesie - rozmawiano podczas ostatniej edycji Uczelnianego Kubka Biznesu organizowanego przez Wydział Nauk Technicznych i Ekonomicznych PUZ wraz z Fundacją Kubek Biznesu.  Spotkanie odbyło się we wtorek, 23 kwietnia 2024r., w budynku dydaktycznym Uczelni przy ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 10. Ze studentami spotkali się przedstawiciele biznesu, trenerzy i specjaliści z zakresu HR i szkoleń.

Na liście prelegentów znaleźli się:

– dr Ewelina Grandys-Więckowska: „Lean management w organizacji produkcji a koszty”;

– Dorota Konieczna-Herdzik – Prezes DH Consulting, Dyrektor ds. Rozwoju w Future AD - Centrum Rekrutacji i szkoleń: „Perspektywy i wyzwania po ukończeniu szkoły oraz studiów”;

– Anna Majchrowska –  Prezes Development Way sp. z o.o.; „Odporność psychiczna jednostek i organizacji”; 

– Pan Kamil Kędzior – Dyrektor Sieci Oddziałów PZU , Pani Joanna Marzec – Dyrektor Oddziału PZU w Tarnobrzegu: „Menedżer w kreowaniu rozwoju PZU - nowoczesnego ubezpieczyciela”

– Tomasz Pawęzka, trener, specjalista HR, redaktor - „Techniki treningu umiejętności interpersonalnych".

Moderatorami spotkania byli dr inż. Aleksander Kasprzyk - Dziekan Wydziału Nauk Technicznych i Ekonomicznych oraz Leszek Maksoń - prezes Fundacji Kubek Biznesu z Mielca. Po prezentacjach prelegentów odbyła się debata studentów z zaproszonymi gośćmi: „Perspektywy zakładania i rozwijania własnego biznesu a praca w instytucjach otoczenia biznesu, przedsiębiorstwach i korporacjach”.

Dziękujemy za to ciekawe spotkanie i zapraszamy już dzisiaj na kolejne Kubki Biznesu. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć.


 

 

Państwowa Uczelnia Zawodowa
im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu

ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg

tel. 15 822 90 15
lub 15 822 90 23
fax. 15 823 57 88

Drodzy Użytkownicy,

Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane jako „RODO"), kierując się potrzebą jak najlepszej ochrony Państwa praw wynikających z nowych przepisów, informujemy, iż wprowadziliśmy nową Politykę prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych po dniu 25 maja 2018 roku.
Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie standardów obsługi oraz bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych. W nowej wersji Polityki prywatności uszczegółowiliśmy w związku z tym zasady przetwarzania powierzanych nam danych osobowych, dostosowując w ten sposób dotychczasowe rozwiązania do wymogów RODO.
Pełna treść nowej Polityki prywatności dostępna jest tutaj
Nowe dokumenty i procedury obowiązywać będą od dnia 25 maja 2018 roku.
Niezależnie od powyższego, celem realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, przekazujemy Państwu informację nt. podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, tego kto jest administratorem Państwa danych, w jakich celach są one przetwarzane. Treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj
W razie pytań zachęcamy do kontaktu.