Godło Polski, szare na białym tle
Logo Tłumacz Migam

W piątek, 31 maja przyjechał z krótką wizytą do Tarnobrzega dr hab. Sebastian Skuza, do 2023 roku wiceminister finansów, a obecnie wiceprzewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego. Wizyta Pana Ministra miała charakter nieoficjalny, choć grafik tego krótkiego spotkania obfitował w dużą ilość informacji i danych. Głównym powodem spotkania z władzami Uczelni w osobach JM Rektor dr hab. Anny Szylar prof. ucz. oraz Prorektora ds. Rozwoju i Badań Naukowych, dr. hab. Pawła Maciaszczyka prof. ucz., była nasza inwestycja — czyli powstający gmach przy ul. Henryka Sienkiewicza 50.

„Pan Minister chciał zobaczyć, czy my go rzeczywiście budujemy” - mówił w żartobliwym tonie Prorektor Paweł Maciaszczyk, który obszernie zaprezentował Ministrowi możliwości dydaktyczne, funkcjonalne, a także walory architektoniczne nowego obiektu, prezentując wizualizacje wykonane przez projektantów nowego budynku. Później przyszła pora na pokazanie z bliska, jak wyglądają wykonane już elementy budynku, jak dużo osób jest zaangażowanych w realizację tego przedsięwzięcia i jak wygląda postęp prac na budowie.

- Bardzo dobrze to wygląda i bardzo się cieszę, że realizacja tej inwestycji idzie w dobrym tempie. Byłem ciekawy, jak wygląda to z bliska, stąd moja wizyta u Państwa — mówił zaraz po spotkaniu dr hab. Sebastian Skuza.

Była to druga wizyta na naszej Uczelni. Pierwszą — w randze wiceministra finansów dr hab. Sebastian Skuza odbył w styczniu 2022 roku. Wówczas po długiej rozmowie z władzami Uczelni podjął się istotnego wsparcia w naszych staraniach o dofinansowanie budowy nowego obiektu.


Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z tej wizyty.


 

Państwowa Uczelnia Zawodowa
im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu

ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg

tel. 15 822 90 15
lub 15 822 90 23
fax. 15 823 57 88

Drodzy Użytkownicy,

Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane jako „RODO"), kierując się potrzebą jak najlepszej ochrony Państwa praw wynikających z nowych przepisów, informujemy, iż wprowadziliśmy nową Politykę prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych po dniu 25 maja 2018 roku.
Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie standardów obsługi oraz bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych. W nowej wersji Polityki prywatności uszczegółowiliśmy w związku z tym zasady przetwarzania powierzanych nam danych osobowych, dostosowując w ten sposób dotychczasowe rozwiązania do wymogów RODO.
Pełna treść nowej Polityki prywatności dostępna jest tutaj
Nowe dokumenty i procedury obowiązywać będą od dnia 25 maja 2018 roku.
Niezależnie od powyższego, celem realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, przekazujemy Państwu informację nt. podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, tego kto jest administratorem Państwa danych, w jakich celach są one przetwarzane. Treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj
W razie pytań zachęcamy do kontaktu.