Godło Polski, szare na białym tle
Logo Tłumacz Migam

PROŚBA DO PRACODAWCÓW – INTERESARIUSZY UCZELNI

O WYPEŁNIENIE ANKIETY ZWIĄZANEJ Z KONTROLĄ NAJWYŻSZEJ IZBY KONTROLI

 

W związku z przeprowadzaną obecnie ogólnopolską kontrolą funkcjonowania państwowych wyższych uczelni zawodowych, Najwyższa Izba Kontroli (dalej: NIK) zaplanowała przeprowadzenie badania ankietowego online, skierowanego do pracodawców – interesariuszy uczelni. Celem badania jest pozyskanie opinii pracodawców na temat doświadczeń ze współpracy z absolwentami uczelni oraz zaspokajania potrzeb rynku pracy przez ofertę edukacyjną uczelni.

 

Ankieta jest anonimowa. Jej zbiorcze rezultaty przysłużą się zidentyfikowaniu wymagających poprawy obszarów realizowania zadań publicznych z zakresu szkolnictwa zawodowego i zostaną przedstawione przez NIK w końcowym raporcie z kontroli. Ze względu na misję NIK, którą jest niezależna, profesjonalna kontrola zadań publicznych w interesie obywateli i państwa, dzięki wypełnieniu ankiety pracodawcy zyskują unikalną szansę współdziałania na rzecz dobra wspólnego.

 

W związku z tym Najwyższa Izba Kontroli liczy na Państwa pomoc i wypełnienie ankiety znajdującej się pod poniższym adresem:

 

https://zapytania.nik.gov.pl/mrIWeb/mrIWeb.dll?I.Project=UCZELNIE

Państwowa Uczelnia Zawodowa
im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu

ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg

tel. 15 822 90 15
lub 15 822 90 23
fax. 15 823 57 88

Drodzy Użytkownicy,

Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane jako „RODO"), kierując się potrzebą jak najlepszej ochrony Państwa praw wynikających z nowych przepisów, informujemy, iż wprowadziliśmy nową Politykę prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych po dniu 25 maja 2018 roku.
Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie standardów obsługi oraz bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych. W nowej wersji Polityki prywatności uszczegółowiliśmy w związku z tym zasady przetwarzania powierzanych nam danych osobowych, dostosowując w ten sposób dotychczasowe rozwiązania do wymogów RODO.
Pełna treść nowej Polityki prywatności dostępna jest tutaj
Nowe dokumenty i procedury obowiązywać będą od dnia 25 maja 2018 roku.
Niezależnie od powyższego, celem realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, przekazujemy Państwu informację nt. podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, tego kto jest administratorem Państwa danych, w jakich celach są one przetwarzane. Treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj
W razie pytań zachęcamy do kontaktu.