Krok I
Rejestracja poprzez stronę internetową:
Krok II
Założenie konta przez kandydata i uzupełnienie niezbędnych danych do formularza ankiety osobowej.
UWAGA! BARDZO WAŻNE!
Przed rozpoczęciem tworzenia konta w SIRK należy przygotować:
1. Zdjęcie w formacie elektronicznym zgodne z opisanymi wymogami.
2. Świadectwo dojrzałości (dot. kandydatów na studia I stopnia oraz JSM-dane uzupełniane w polu "Typ wykształcenia").
3. Świadectwo ukończenia szkoły (dot. kandydatów na wszystkie kierunki i stopnie).
4. Dyplom ukończenia studiów I stopnia (dot. studiów II stopnia).
5. Zaświadczenie o uzyskanej średniej z toku studiów na studiach I stopnia (dotyczy kandydatów na studia II stopnia).
Następnie wypełnić zakładkę "Moje dane".
WYMOGI DOTYCZĄCE ZDJĘCIA:
Krok III
UWAGA!
w ostatnim kroku zakładki "Moje dane" należy zweryfikować wprowadzone dane, a następnie je zapisać.
Zakładka Rekrutacja:
Krok IV
Zakładka Wymagane dokumenty:
Krok V
Zakładka Finanse:
UWAGA!
Na podstawie Zarządzenia Rektora w sprawie określenia wysokości opłaty za przeprowadzenie rekrutacji na studia w Państwowej Uczelni Zawodowej im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu, osoby niepełnosprawne są zwolnione z obowiązku wniesienia opłaty rekrutacyjnej.
Prosimy o dołączenie skanu (plik pdf) aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności i dostarczenie oryginału do wglądu wraz z pozostałymi dokumentami do Punktu Rekrutacyjnego.
Krok VI
WAŻNE!
Należy pamiętać, iż sama rejestracja internetowa nie wystarcza, aby przystapić do postępowania rekrutacyjnego.
Międzywydziałowa Komisja Rekrutacyjna dopuszcza do postępowania kwalifikacyjnego na studia wyłącznie osoby, które zarejestrowały się w SIRK oraz złożyły komplet dokumentów w Punkcie Rekrutacyjnym.
Krok VII
Ogłoszenie wyników:
- po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego wyniki ogłaszane są na tablicach ogłoszeń przy Punkcie Rekrutacyjnym w bud. przy ul. Henryka Sienkiewicza 50,
- ogłoszenie wyników planowane jest:
• po pierwszym naborze - w dniu 31.07.2023 r.
• po drugim naborze - w dniu 11.09. 2023 r.
• po trzecim naborze - w dniu 29.09.2023 r.
Informacje dodatkowe
Wszelkich informacji na temat rekrutacji na studia udziela Międzywydziałowa Komisja Rekrutacyjna.
Prosimy o kontakt na adres: rekrutacja@puz.tarnobrzeg.pl
tel. 15 8236516, 15 8229015 wew. 247, 255
Badania lekarskie:
- badania lekarskie wykonują wyłącznie kandydaci na studia I i II stopnia na kierunek pielęgniarstwo i na studia I stopnia na kierunek ratownictwo medyczne,
- skierowania na badania lekarskie wydawane są wyłącznie w Punkcie Rekrutacyjnym,
- kandydaci wybierają skierowania osobiście lub mogą udzielić pełnomocnictwa innym ososbom,
- badania lekarskie wykonywane są przez podmioty wskazane w wykazie (zakładka: Wymagane dokumenty),
UWAGA!
Oryginał zaświadczenia lekarskiego, uzyskanego od lekarza medycyny pracy (dotyczy kierunków pielęgniarstwo i ratownictwo medyczne), potwierdzenie opłaty (wydruk z konta lub druk opłaty ), zaświadczenie o średniej z toku studiów (dotyczy studiów II stopnia) kandydat składa w Punkcie Rekrutacyjnym.
Państwowa Uczelnia Zawodowa
im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu
ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg
tel. 15 822 90 15
lub 15 822 90 23
fax. 15 823 57 88
Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane jako „RODO"), kierując się potrzebą jak najlepszej ochrony Państwa praw wynikających z nowych przepisów, informujemy, iż wprowadziliśmy nową Politykę prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych po dniu 25 maja 2018 roku.
Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie standardów obsługi oraz bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych. W nowej wersji Polityki prywatności uszczegółowiliśmy w związku z tym zasady przetwarzania powierzanych nam danych osobowych, dostosowując w ten sposób dotychczasowe rozwiązania do wymogów RODO.
Pełna treść nowej Polityki prywatności dostępna jest tutaj
Nowe dokumenty i procedury obowiązywać będą od dnia 25 maja 2018 roku.
Niezależnie od powyższego, celem realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, przekazujemy Państwu informację nt. podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, tego kto jest administratorem Państwa danych, w jakich celach są one przetwarzane.
Treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj
W razie pytań zachęcamy do kontaktu.