Godło Polski, szare na białym tle
Logo Tłumacz Migam

Architectural amenities


  • parking spaces designated for people with disabilities,
  • a ramp at the entrance to the University building where the library is located,
  • a restroom near the library adapted to the needs of people with disabilities,
  • floors, stair overlays, and anti-slip carpets,
  • handrail overlays and doors in Braille.
none
none
none
none
none
none
none
none
none
none
none
none
none

Using the collections


Library staff assist in searching for information, using library resources, and working at workstations adapted for people with disabilities. Additionally, library staff have been trained to provide support and implement the education process for students with disabilities as part of the project titled "PWSZ in Tarnobrzeg open to the needs of people with disabilities." The library is equipped with computer workstations adapted for people with disabilities, consisting of the following elements:

  • Desks with electric height adjustment
  • Three sets of Lenovo AIO computers with Magnifier & Screen Reader software, BigKeys Keyboard, inverted and enlarged computer mice BigTrack,
  • Lumens visualizer
  • Two electronic magnifiers Compact+
  • ANDROMEDA magnifier

The library has access to selected electronic publications in IBUK Libra.

none
none
none
none
none
none
none

Państwowa Uczelnia Zawodowa
im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu

ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg

tel. 15 822 90 15
lub 15 822 90 23
fax. 15 823 57 88

Drodzy Użytkownicy,

Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane jako „RODO"), kierując się potrzebą jak najlepszej ochrony Państwa praw wynikających z nowych przepisów, informujemy, iż wprowadziliśmy nową Politykę prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych po dniu 25 maja 2018 roku.
Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie standardów obsługi oraz bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych. W nowej wersji Polityki prywatności uszczegółowiliśmy w związku z tym zasady przetwarzania powierzanych nam danych osobowych, dostosowując w ten sposób dotychczasowe rozwiązania do wymogów RODO.
Pełna treść nowej Polityki prywatności dostępna jest tutaj
Nowe dokumenty i procedury obowiązywać będą od dnia 25 maja 2018 roku.
Niezależnie od powyższego, celem realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, przekazujemy Państwu informację nt. podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, tego kto jest administratorem Państwa danych, w jakich celach są one przetwarzane. Treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj
W razie pytań zachęcamy do kontaktu.