Godło Polski, szare na białym tle
Logo Tłumacz Migam

Listopadowa edycja Akademickiego Kubka Biznesu za nami. Młodzi skłaniają się chętniej do realizacji swoich ambicji zawodowych w ramach prowadzenia własnego biznesu - taki wniosek wysuwa się po dyskusji na temat tego, czy lepiej pracować na etacie, czy na własny rachunek, prowadząc firmę.

Kolejne spotkanie w ramach akademickiego kubka biznesu miało miejsce we wtorek 15 listopada. Podobnie jak w poprzednich edycjach, w budynku dydaktycznym przy ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 10 spotkali się przedstawiciele biznesu, instytucji okołobiznesowych, a także nauczyciele akademiccy, studenci naszej uczelni i młodzież szkół średnich. Spotkanie otworzyła JM Rektor dr hab. Anna Szylar, prof. ucz.

Wśród prelegentów wystąpili:

- Magdalena Lasek z "BNI Polska",

- Dorota Konieczna-Herdzik - właścicielka firmy szkoleniowo-doradczej "Biznes na obcasach",

- Agnieszka Chmielowiec, właścicielka firmy marketingowej "McDesign",

- Elżbieta Sołtys-Żurek - kierownik Inspektoratu ZUS w Tarnobrzegu

- Rafał Długoń z Urzędu Skarbowego w Tarnobrzegu.

W części dyskusyjnej prowadzący spotkanie: Leszek Maksoń - Prezes Fundacji Kubek Biznesu oraz dr inż. Aleksander Kasprzyk - Dziekan Wydziału Nauk Technicznych i Ekonomicznych  pytali uczestników spotkania o wskazanie zalet i ograniczeń związanych z pracą na etacie oraz z prowadzeniem firmy.  Swoim zdaniem na ten temat podzielili się również uczniowie szkół średnich i nasi studenci. Okazuje się, że zdecydowana większość młodych osób chce w przyszłości prowadzić własnął firmę, jednak duża część z nich deklaruje, że wcześniej chciałaby zatrudnić się na etacie, by zdobyć niezbędne doświadczenie i pierwsze kontakty zawodowe.

Dziękujemy zaproszonym gościom za podzielenie się z uczestnikami Akademickiego Kubka Biznesu swoją wiedzą, doświadczeniem i cennymi radami. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć oraz na kolejne spotkania w ramach Kubka Biznesu.

Państwowa Uczelnia Zawodowa
im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu

ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg

tel. 15 822 90 15
lub 15 822 90 23
fax. 15 823 57 88

Drodzy Użytkownicy,

Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane jako „RODO"), kierując się potrzebą jak najlepszej ochrony Państwa praw wynikających z nowych przepisów, informujemy, iż wprowadziliśmy nową Politykę prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych po dniu 25 maja 2018 roku.
Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie standardów obsługi oraz bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych. W nowej wersji Polityki prywatności uszczegółowiliśmy w związku z tym zasady przetwarzania powierzanych nam danych osobowych, dostosowując w ten sposób dotychczasowe rozwiązania do wymogów RODO.
Pełna treść nowej Polityki prywatności dostępna jest tutaj
Nowe dokumenty i procedury obowiązywać będą od dnia 25 maja 2018 roku.
Niezależnie od powyższego, celem realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, przekazujemy Państwu informację nt. podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, tego kto jest administratorem Państwa danych, w jakich celach są one przetwarzane. Treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj
W razie pytań zachęcamy do kontaktu.